środa, 4 kwietnia 2018

PINK SUIT

Witajcie!

Od dawna uwielbiam pudrowy róż, więc jak tylko zobaczyłam ten garnitur w Sinsay - nie zawahałam się kupić. Damskie garnitury są ostatnio bardzo na topie. Dziewczyny ubierają je nie tylko do pracy, ale i na co dzień. Mnie ten trend bardzo się podoba, a w dzisiejszym zestawie postawiłam na wygodę. Zamiast szpilek wybrałam klasyczne Reeboki, a torebkę zastąpiłam równie modną saszetką. I jak oceniacie mój look?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.













Garnitur/Suit-Sinsay
Koszulka/T-shirt-Sinsay
Saszetka/Bag-Sinsay
Zegarek/Watch-Daniel Wellington
Buty/Shoes-Reebok

44 komentarze:

  1. Genialna stylówa. Świetny garnitur. Całość współgra rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylówka <3 garnitur super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony look:) Ty świetnie wyglądasz w każdego rodzaju pastelach SUPER:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice suit in a top trendy color!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/27/felidae/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! Pasuje Ci ten kolor :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastelowy różowy to jak najbardziej twój kolor ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny garnitur, kolor ma cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kolor tego garnituru i bardzo ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten pomysł na garnitur!
    zachwyca dziewczęcością i urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, elegancja z nutą luzu to lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny look <3
    cudownie wyglądasz !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. So lovely suit! It looks perfect on you!
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten garnitur jest przepiękny:) super wyglądasz w tym kolorze:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Totally besotted with your pink suit!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. dobierałaś zestaw czy już całość była w sinsay ? :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka i spodnie są sprzedawane oddzielnie :)

      Usuń
  16. cały zestaw super :) gdy tylko zobaczyłam ten look na Twoim Instgramie od razu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uwielbiam pudrowy róz! Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow, wyglądasz świetnie :) Garnitur jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że jest to chyba Twoja najlepsza stylizacja!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna stylizacja! :) Pięknie Ci w tym garniturze.

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana wspaniale wyglądasz, perfekcyjny garnitur <3 dodaje do obserwowanych, buziaki :*!

    OdpowiedzUsuń
  22. It is indeed a power suit. It is really beautiful.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale genialnie :) ten kolor mega Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny komplet. Nie wiedziałam ze sinsay ma takie ubrania. Byłam tam raz i jakos sie zniecheciłam. Dobra stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz <3 piękny garnitur!

    OdpowiedzUsuń
  26. Garnitur skradł mi serce, cudowny jest, model i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te garnitury, kiedyś też miałam podobne połączenie- jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam go wczoraj w krakowskiej, aż zastanawiałam się nad zakupem. Wyglądasz fantastycznie!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo mom, mom, mom, jaki ten garnitur jest piękny <3
    już na insta zachwycałam się nim :O
    I aż nie mogę uwierzyć, że były w Sinsay'u :O
    ostatnio byłam, ale u nas chyba ich nie ma :(

    Fantastycznie wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  30. My brother recommended I might like this web site. He was entirely right.
    This post truly masde my day. You can not imagine simply
    how much time I had spen for this info! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  31. Have you ever thought about including a little bit
    more than just your articles? I mean, what you
    say is important and all.Nevertheless think of if you added some great phbotos or videos tto
    give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and clips,
    this site could certainly be one of the greatest in iits niche.
    Awesome blog!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)